برای تومینویسم زهرا.توکه روزگاری چند درخشیدی بر صفحات تفریح و اوقات فراغت این مردم.زهرا ما را حلال کن.
کاش به عالم هنر نیامده بودی زهرا.زهرا دیدی چگونه این مردم برخی شان
فراموش کردند تمام دین و خدا و عاقبت و شرفشان را؟ دیدی چگونه محرمانه ترین
تکه ی زندگیت را به تاراج تفریح و جنون تجسس نهادند ؟ زهرا ما را حلال کن
-
یادم که میاد تنم میلرزه،بهم میریزم ،یعنی نمیفهمیدن دارن با تمام شرف و و
آینده و سرنوشت یه دختر جوون بازی میکنن ؟؟ چه لذتی داشت مگه تماشای بی
آبرو کردن یک انسان،یک هموطن؟
-
یه روز رو صندلیای دانشگاه نشسته بودیم که دیدیم چه خبره،انگار دارن غذای
بهشتی پخش میکنن،رفتیم جلوتر دیدیم ملت همه کله ها رو کردن تو یه گوشی
بعضیا فقط نگاه،بعضیا دهن باز،بعضی فحش و فضیحت که وای عجب آدم بدی ،وای
عجب کار قبیحی،وای عجب آشغالی.........
اما
خودتون چی؟ شما که نشستید به تماشا،که با هیجان بلوتوث کردید،میل کردید،با
پیامکش خبرشو ایرانشمول کردین، شما خوبید؟آبرو داری بلدید؟چی بلدید جز
هیجانهای جاهلانه ی خودخواهانه؟ جز محبوب کردن خود با دادن یک خبر جدید به
قیمت " له کردن یک انسان،یک هموطن، هم نژاد "
-تو
مضمون احادیث هست که : هرجور با ناموس مردم رفتارکنید،مردم همونطور با
ناموس شما رفتار میکنن. و اینکه خدا چقدر از ریختن آبروی یک انسان ،از
اشاعه ی فحشا بدش میاد.
-من
کاری به زهرا و زندگیش ندارم.هرکسی خودش میدونه با خداش.اما میدونید مشکل
اینجاست که امثال زهرا اگه خداتوفیق بده میتونن روزی بهشتی شن (برفرض
ندانسته طرف گناه هم کرده باشه؛در توبه بازه) چرا؟چون قضیه حق نفس هست، ظلم
به نفس هست و راه داره بخشایشش.اما عقوبت شما چیه ای کسانیکه با لذت به
تماشای بدن بی ایمن یک زن نشستید مثل گرگهایی که مست مرداری خون آلودند؟
عقوبت و ظلم شما "حق ناس " هست و خدمتتون عارضم که علاوه بر طلب بخشش از
خداوند متعال،تک تک شما باید برید و از خانم "زهرا امیر ابراهیمی" حلالیت
بخواهید و گرنه اگه اون و امثال اون که پرده دری و آبروبری کردید از
زندگیشون ،شمارو حلال نکنن تا ابد پاتون گیره و رنگ بهشت رو دیدین سلام
برسونین( حالا چطور میخواید ازش حلیت بگیرید ال... اعلم،یه کم سخت نیست؟
!!!)
-آخه
بابا کمی آدمیت هم خوبه.اون دختر (زهرا) مگه راضی بود؟ تازه شما مسلمونا
اگه همین شبکه های مستهجن و خانمای عریانش رو هم ببینید ،باید این دنیا
کفاره بدید و اون دنیاهم خدا میدونه فقط عقوبتش رو(تازه این خانوما به ظاهر
راضین از شغلشون متاسفانه-که بحث غم آلود زن کالاگریش به کنار) ، اما آی
مردم " زهرا امیرابراهیمی" عمرا راضی بوده باشه از این عمل قبیح و خانمان
برانداز شما.
-بخاطر
برفرض گناهی که بین این آدم و خدای خودش بود،جوونیش،هنرش،معروفیت و
محبوبیت و حتی آبروی خودش و خانواده و فامیلش روبه زوال رفت،چرا؟ چون ما
شما عزیزان علاف فضوله بی فکر رو داریم.
-فقط افسوس و تاسف شایستست برای تمام کسایی که بوسیله بردن آبرو از یک انسان اسباب هیجان و چاپاری و تفنن خودشون رو تامین میکنند
-من به نوبه ی خودم از جانب همه حلالیت میطلبم از تو "خانم زهرا ابراهیمی " ،و
امیدوارم اگر روزی اینجا را خواندی ذره ای شعف بر دلت بنشیند وقتی بفهمی
که روزگاری،دخترکی،در بین همین مردمان سیاه به فکر سرنوشت تو و امثال تو
بوده است، و از زاویه ای دیگر به این رویداد تلخ نگریسته است فقط برای آنکه
تو ارزنی حس کنی که هنوز حس نوعدوستی و انسانیت نمرده است....
( با بی نهایت تاسف - هموطنت ثنا )
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر